maandag 31 augustus 2009

Na de zomerslaap weer verder

Na een enthousiast begin kwam meteen de klad erin. Blog maken, netvibes starten, RSS feeds (#4 en 5) toevoegen. En daar bleef het dan bij. Nou ja, ook nog effe wat twitteren. De RSS feeds zijn nuttig, maar je loopt groot gevaar overladen te worden met informatie. Want in deze feeds zit toch 95% info die je eigenlijk wilt overslaan. Maar soms word je toch ook op zaken geattendeerd, die je anders gemist zou hebben. Uiteraard heb ik wat egofeeds toegevoegd, waarbij gezocht wordt op mijn eigen naam (levert bijna nooit wat op), op 'rijksarchief', 'nationaal archief' en 'archiefonderzoek'. De buienradar die ik op mijn Netvibes-pagina heb toegevoegd, is wel mijn favoriet: even kijken of ik droog over kom als ik het gebouw verlaat.

Dit zal ik wel blijven gebruiken, maar heel selectief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten